Hinner inte med

Dagarna springer iväg jag hinner inte riktigt med!
Var ledig i lördags, det var grymt skönt fast att det var mycket att göra.
Men fick stor hjälp av mamma och pappa, de var skönt!
Fixa pastasallad, tårta och hinna med att städa lite med.
Pappa hjälpte oss att få upp kökslampan över bordet ser fint ut!
Vi fick även upp två hyllor vid sängen, i med att det är en sovalkov så
får vi inte plats med med än dubbelsängen :) 
Så vi har flygande sängbord, haha. 
Vid halv tre så var det dags att bege sig till jobbet för lite tipsrunda,
väldigt jobbigt jobb jag har. Nej. Skönt!
Men det är stressigt ibland med, det är inte alltid soft.
Imorgon blir det jobb igen, 8:30 till 16:30 :))
Leka med barn i sanden, bada och spela kubb blir det nog tror jag.
Om vädret tillåter med! Det får vi hoppas på.. Nej tack till regn.
Nu har jag slängt i mig mat, kopplat av en liten stund och strax
så ska jag sova, är trött .. :/ Blö.....!


Kommentarer
Mamma

Det blev jätte fint med sängborden ;)Kajaset blev ju med bra <3

Svar: Ja det blev det! :) Ja, allt blev kalas ;) <3
JojjäH '

2012-07-03 @ 22:23:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0