Grill

Tiden bara springer iväg det känns som om jag inte hinner med någonting nu förtiden. Jag hinner knappt träffa älskling känns det som, men det gör jag ju. Har hunnit träffa mamma och pappa, svärföräldrarna och några kompisar. Så.. jag sitter inte i sjön ;) Nu är det inte länge kvar på sommarjobbet, det ha vart mitt bästa sommarjobb hittils och jag ha haft sommarjobb sen de första man Får inom kommunen. 
Igår köpte älskling och jag en grill, en söt liten grill, lila är den med haha. Mini. Lime. Ø 37 cm
En sådan fast en lila, hur söt som helst :p
Får passa på när det är 50% på älsklings jobb! 
Denna månaden blir det nog att vi köper en ny soffa :)
Gitt!


Kommentarer
Mamma

Sååå fim grill ;)))

Svar: Visst är den! :)
JojjäH '

2012-07-29 @ 21:51:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0