BV

Inte nog med att morfar sårade mig regält så finns de vänner som sårar.
De få bästa, ärliga vännerna sviker aldrig de finns i vårt och tort.
De går inte till andra och pratar skit, utan man går direkt till personen om 
man tycker att någonting är fel eller att man tycker de beter sig konstigt.
Bara för att man skaffar en ny vän så behöver det inte bli ens bästa vän.
Min kärasta, ärligaste vän sen sjuan, Robina ..
Vi träffas inte jätte ofta längre, vi pratar när vi har tid,
vi finns alltid där för varandra och vi litar på varandra.
Jag tror aldrig i hela mitt liv att du skulle vara falsk.. 
Rätt snabbt så vet jag hur människor är som personer och hur de beter sig.
Även om vi inte umgås hela tiden som vi gjorde förr så vet vi ändå vart vi
har varandra och det är skit skönt! 
Vi vet hur vi mår, hur vi har det, vad som händer osv.
 
<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0