Återbesök & röntgen

Uppe med tuppen i morse.
Blev att stiga upp kvart över sju, för sen vid kvart över åtta.
Så blev det en tripp till Karlskrona Sjukhus, låter roligt. Not.
Trodde jag skulle få lite positiva saker, visst det fick jag så sätt.
Men jag hade velat se på röntgenbilderna att benet hade läkt :(
Det läker jätte bra, men inte så bra som jag ville.
Jag hittade en jätte kass bild på google.
Ingen bild som liknade min, då dessa operationer mest görs utomlands.
Sån här kil var det dom gjorde, fast jag ha min uppåt på lårbenet.
Där jag gjort sånna ringar, där är det stället som inte läkt helt på mig.
I mitten saknas "de nya benet"
Har jag riktigt mycket otur så blir det en operation till då de ska sätta
in en benbit där det saknas lite ben, för att hjälpa kroppen på vägen.
Men jag har 8veckor på mig att läkas, jag HOPPAS verkligen att jag fixar det.
Visst, jag kan inte göra så mycket men det löser sig nog.
Återbesök igen då med röntgen och så om någon månad typ..
Jag hoppas över allt annat att jag kan gå utan kryckor då och sen att
bilderna visar att det är läkt.
Jag vill inte ha en femte operation :/
Denna operation är tillräckligt påfrestande, men jag är stark! :)
Det hade vart skillnad om någon annan hade gjort denna operationen.
Vet att många av mina nära inte hade klarat det så bra som jag,
så är ändå glad att det är jag så sätt.
Och så har det kommit massa snö nu.. snöat sen halv tio i Karlskrona iallafall.
Här har vi redan en massa snö och jag vill inte ha mer!
För jag kan ju inte leka där ute (a)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0