Värsta kvällen på länge

Min värsta dag på länge igår, tyckte den började bra men det gick
åt skogen det slutade med att jag låg på soffan med över 40graders feber.
I med att det är bäst att svettas bort febern så fick jag göra det,
kan säga att jag var lagom svettig :(
Jag som är så kall i vanliga fall.. Jag höll på att kolappsa!
Älskling brukar alltid få värma mig när jag är så kall, för han är varm.
Men nu var jag skollhet, inte ett dugg roligt faktiskt.
Tog lite coca cola, glass och mängder med vatten innan jag skulle gå och
lägga mig det sänkte febern med 0.5grader nästan (y)
Alltså, jag dricker typ aldrig läsk men när man ha feber och är helt slut
i kroppen så är det fan det godaste som finns med iskall cola, helt sjukt.
(nu de senaste 4-5åren har jag druckit läsk ibland, mest som groggvirke men
när jag va liten så tyckte jag att bubblorna var otäcka, det kicklades i näsan HAHA
)
Fick sova fyra timmar iallafall, legat och kollat tv från fyra till sex sen
bara ligga och vila, pusta för att det är så varmt men ändå tänka på att
all feber försvinner när man svettas, positivt ändå.
Nu mår jag hyffsat, men ändå seg.. orkar inte gå in i duschen ännu.
Men ska se till att det blir av iallafall!
Ett under att jag orka sitta här, eller ja.. ligger i soffan med mor & fars dator
medans dom är i Karlskrona och kollar på en ny köksfläkt :)
Nu ska jag vila mitt lilla huvud och förhoppningsvis sova lite, är riktigt trött.
Ikväll ska jag ta det lugnt med min underbara familj! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0