Min gamla benbit

Det går inte en dag utan att jag tänker på hur det blir med knät.
Och idag kom jag på VÄRSTA braiga idén!
Under min första operation så tog de ut en benbit ur mitt knä
då jag slog sönder knäskålen men nu är den jämn och fin igen.
Ääänyway, jag fick behålla benbiten.. ja okej, nu är jag äcklig men
jag tyckte det var fränt och jag ångra mig som sören att jag inte
behöll den, jag slängde den för att det luktade jävligt äckligt.
Jag skulle ju lagt den i frysen, eller i kylen eller något?!
Osmart jag va ;)
Men iallafall, den benbiten skulle jag fan kunna ha till nytta idag! :o
Det var DEN benbiten som var menad något för mig.
Det skulle vara DEN benbiten jag skulle sätta in i mitt knä.
Fatta ni?! Jag hade inte behövt ta en benbit ifrån min höftkammare!
Är en aning irriterad, men det går ju inte och leta upp den nu.
Den lär ju ha ruttnat bort i någon konteiner.
Fuck.. aja.
Jag som är en negativ person börjar nu att inse att det blir en operation till.
Har så jävla ont i mitt ben nu förtiden så det är helt sjukt.
Här hemma går jag utan kryckor, jag kan ju bara ropa på någon
och be dom ge mig dom om jag skulle behöva.
Men när jag är ute i en affär eller något så kan jag ju inte ropa på någon som
ger mig ett par kryckor, så nu behöver ni inte snacka massa bull shit om
att jag fejkar att jag har ont för det gör jag inte.
Så meningslöst att gå och tro att jag fejkar, gör något vettigt åt era
liv ni som KAN och FÅR jobba leta upp ett jobb då!
Jag har insett att det inte är så svårt egentligen :s
Nu tror ni att jag bara kan gå ut och så har jag ett, inte så jag menar heller.
Men alla gör det svårare än vad det är! :)
Finns hur många ställen som hellst där man kan jobba och där man kan
jobba där finns det även folk som blir sjuka och då kan man jobba åt dom istället.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0