Underbara människor

Vart med Camilla idag, trevlig minsann! Träffas alldeles för sällan.
Men känns bra att man har varandra trotts att man inte träffas så ofta.
Hjälpt henne lite med att rensa lägenheten, mycket skratt!
Efter några timmar med henne så for jag och hämtade upp Jonte,
sen blev det lite mat i magen.
Har suttit och jobbat lite, tänkt osv.
Sen ringer underbara Johanna och peppar en att inte ger upp osv.
Folk får mig att bli platt som en pannkaka på golvet ibland och igår kväll
fick jag upp dom känslorna så nu blev allt en pannkaka.
Men nu är jag uppe igen ett slag, eller NEJ!
HELA morgondagen kommer bli supeeer, och fredagen likaså.
Sen hoppas jag på mys och slapp helg med vänner och älskling.
.. och måndagen kommer ju med bli super!! OMG.
Kommer jag stå ut av att må såhär bra så länge?! Att jag gör.
Må så bra utav att umgås med "rätt" personer, som peppar och gör mig
glad, det är så jäkla skönt med personer som kan ge någont tillbaka!
För jag vill att alla i min närhet ska vara glada och stolta över sig själva.
Nu ska jag ut och tanka bilen så jag slipper det "tidigt" (9:30) imorgon ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0