Ger och ger och ger

Var hos läkarn igår och kollade upp mig, men dom har ingen aning
om varför jag har feber upp och ner, haft det i 10dagar nu.
Inte ett dugg kul, men jag börjar undra om det är pga knät för att
jag belastar det så mycket nu när jag inte går på kryckor jag vet inte.
Igår var vi i Bromölla, så långt bort har jag aldrig vart utan kryckor :o
Gå i trappor </3 mitt knä gillar inte.
Men å andra sidan så fattar knät och låret vilka muskler som behövs
när man går, går i trappor och sånt så det är bra ändå.
Kom på en väldigt bra sak igår..
"Umgås med dom som peppar dig och dom som ser positivt på allt!"
Yes! Och hur var det med dethär och säga nej till någon, Johanna?
Det går inte så jäkla bra på den fronten faktiskt.
Men det ska nog bli bra någon gång, för jag ska f*n bli bättre på dethär!


Kommentarer
Sarah - “Jag tror på mig själv så jag är nog lite religiös ändå.”

oj räcker dom så länge, nej då är det billigt ;)

2012-02-29 @ 17:47:33
URL: http://sarahceciliacollin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0