Sick

Min dag började för längesen, ha inte sovit bra alls.
Vaknat varje timme av att jag inte kan andas, dunkande huvudvärk,
torr i munnen, yr i bollen och av att jag fryser men ändå svettas.
Ni hör själva hur bra det låter, va?
Lite innan åtta så kunde jag inte ligga där mer, så gick upp tog
cocillana, en huvudvärkstablett, massa vatten och halstablett.
Nu väntar jag bara på att telefonen ska ringa och att jag ska kunna prata
lite bättre så hon hör vad jag säger haha.
Orkar inte skriva mer, ska vänta på samtalet och sen lägga mig på soffan och vila!


Kommentarer
Mikael petterson

Hoppas det försvinner älskling , du får krya på dig<3<3

2012-02-17 @ 09:31:14
Johanna

Tack älskling <3

2012-02-17 @ 11:48:13
URL: http://xalone.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0