vanligaste känslan?

Avundsjuka är en av de vanligaste känslorna och en av de värsta!
Avundsjuka är svårt och ofta är det en stor anledning till att många vänner försvinner.
En riktig vän är glad över drin framgång, en riktigt vän får dig att må bra!

Jag trodde jag hade en äkta vän..
Men det har jag fått fram nu att det är h*n inte alls.
Har ju känt h**** länge bara att jag har fått det svart på vitt nu.
Vill inte ha en vän som utnyttjar och tycker ner en, så fult så det finns inte.
Jag ställer alltid upp och gör allt när h*n är som deppigast!
Men inte kan h*n peppa en eller något när man säger att man har ett mål,
istället blir det "det kan du inte" "du kommer inte lyckas" osv.
Ja, ni hör själva vad det är för en vän? :)
Vem vill ha en sån? Inte jag iallafall och det ska jag sätta stopp för med!

I helgen ska jag ha en fantastisk helg med nära och kära som jag tycker om väldigt mycket.
Blir matlagning, spel och ha det alltmänt mysigt och roligt!



Kommentarer
Rozanne

Men gud vilken dålig vän :O

2012-02-10 @ 11:44:07
URL: http://lakrrits.blogg.se/
Johanna

Lite smått. Varför ge och ge när man aldrig få något tillbaka? Jag trycker inte ner någon, är det någon så är det mig själv.

2012-02-10 @ 15:28:22
URL: http://xalone.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0