Upp & ner

Trodde jag var fri från skiten, men ack så fel jag hade.
Fick köra in mamma till röntgen igår så de kunde kolla hennes lungor.
De säger lunginflammation, så nu är hon sjukskriven och gå på
tabletter och hostmedicin.
Gick utan kryckor igår när vi körde till Karlskrona, fysören vilken
bra träning det är för knä och lår att gå i backar och trappor.
Det gick jätte bra men fick träningsvärk igår och har fortfarande det, haha.
Fick ett givande telefonsamtal halv nio i morse, me like alot!
JAG VILL BÖRJA JOBBA!
Är trött på att gå hemma och vänta på att mitt lårben ska läka 100% :(
Tycker även det är drygt att man ska på återbesök i mars men har ännu inte
fått något brev om det, börjar bli lite nervös.. vill verkligen att det ska ha läkt.
Vi får väl se.. det känns bra med jämna mellanrum.
Nu har jag fått pengarna från f-kassan så nu kan jag äntligen betala lite räkningar
fick dom jäkligt tidigt denna månaden haha, förra veckan.
Ikväll ska jag bara ta det lugnt, då jag fått feber igen...
Ha en trevlig helg allihopa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0