sk*t dag

Häromdan började dag riktigt bra.
Igår blev den mindre bra eftersom den började med massa värk.
Idag hoppades jag att dagen skulle bli bättre, men vad tror ni?
Det blev den inte, vaknade med värk idag innan klockan ens va 6.
Riktigt irriterad på mig själv, men aja .. får väl leva med det.
Fem veckor kvar, kanske 7 veckor, jag vill bli frisk, jag vill bli bra, vill kunna gå igen.
Med gå, menar jag att kunna gå utan att se ut som en pingvin och
utan att gå med kryckor.
Vissa dagar är bättre än andra, jag försöker att gå som vanligt utan kryckor.
För det var det jag fick som en order och jag lovade att skippa skidor
och amerikansk fotboll och det har jag inte gjort. Ännu.
Huvudsaken är att jag kan gå, och det vill jag kunna innan februari är slut.
Jag är riktigt trött på detta.
Och så blir jag ännu tröttare på allt när jag ser att det snöar ute!!
Vafan, jag vill ha VÅÅÅR!
Flingorna blir större och större .. nae usch!
Om någon timme drar jag mig mot Ronneby, ska bland annat lämna in
rullstolen i med att jag inte använder den längre.
Ska bli skönt att slippa se den stå här hemma :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0