sick of this

Trött på att göra ingenting här hemma, men orkar man inte göra någont vad gör man då? Kollar tv, dator och bara går runt, det gör mig galen .. ja, jag har dålig fantasi när det gäller sånt. Egentligen finns det massvis med saker som jag skulle kunna göra, men jag har varken orken eller lusten till att göra någonting. Längtar tills på måndag då blir det möte och jag kaaanske ska ta tummen ur röven och gå till läkarn och kolla om det är något fel på mig. Fel är det på mig, det vet alla. Men nu menar jag något mer specifikt ;) Typ.. om jag har lunginflammation som mamma, jag låter typ som henne säger dom, och jag har inte heller någon ork till att. Jag trodde man skulle ha ont när man hade lunginflammation, jag frågade mamma i början av veckan hur det kändes hon ba, jag vet inte men det gör väl ont kanske. Sen fick hon de själv och hade inte ont alls blablabla och det har inte mormor heller när hon har det. Så.. medans jag gå till läkarn gratis så ska jag ändå kolla upp det ifall det är de eller någonting annat. Jag har inte ens lust att skriva så detta blir helt klart ett meningslöst inlägg, jag skriver bara för att liksom..
Aja, nu ska jag gå och göra ingenting som är så inihelvetesroligt!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0