pangkakor?!

Skulle vara duktig och göra lunch.
Åh, pannkakor! Det var flera år sedan jag åt de typ.
Men så kommer jag på att jag är duktig och inte äter
bla. vetemjöl så jag tänker göra utan de, JA! gott.
Eller? Ja, det var gott.
Men inte kan jag kalla det pannkakor, det såg ut som
kriget på min tallrik, men riktigt gott blev det :)
Ska kalla det kriget istället för pannkakor.
Såg inte så gott ut men det var det, dock syndade jag
och tog lite sylt till, fyy!
I med att jag inte kan motionera nu när jag hoppa runt
på kryckor så blir det inte så mycket viktnedgång.
Minskade 6kg och 10cm innan operationen och är grymt stolt
över att jag inte gått upp de igen.
Trotts att jag legat still och till och med fått skavsår för det!!
Trotts att jag ätit heeelt galet! Så är jag kvar (y)
Inom en månad hoppas jag att jag är på banan igen.
Hoppas kan man ju alltid :)


Kommentarer
A Z R A

lust att följa varandra via bloglovin? :D

2012-02-04 @ 11:50:47
URL: http://azras.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0