i'm home, again

Hemma efter en underbart trevlig helg med fina människor.
Fredan, umgicks med Emma, Dennis, Älskling och Isabella.
Vi spelade lite monopol, men han inte spela klart haha, tar ju lite tid
även om man spelar snabb monopol :p konstigt.
På lördan drog vi iväg och handlade lite, sen vidare hem till
Emma och Dennis för lite matlagning, målning av kök/hall och
även lite monopolspel denna kväll.
Emma vann, jag kom tvåa! 2 supa pojkar? Japp ;)
Medans pojkarna spelade playstation så målade vi lite, haha.
Riktigt roligt, kul att kladda färg ;D
På söndan fick älskling ett litet ryck med att han skulle rensa
bland sina kläder, vilket jag tyckte va bra över 30 t-skirtar
och fick ca 12kvar + tränings t-skirtar.
Sen när han va uppe i varv så tog han sin hylla med, en
hylla med typ skit många fack.
Det tog sin lilla tid, men duktig va han för inte är det ofta
han städar eller nått, första gången på 2 år jag ser han
städa sitt rum ;) Haha!
<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0