Feberfri dag

Min första feberfria dag, gott!
5 dagar med feber är inte okej för min del, och ännu mer om den ligger på över 40!
I 2 dagar rann svetten som aldrig förr, men det är bara ett bra tecken att den
försöker ta sig ut ifrån min kropp :)
Nästan 41graders feber gillar vi inte ett dugg, idag behövdes det handla då mamma inte hunnit
då hon själv vart sjuk i en månad typ och ska förhoppningsvis bli bra snart då hon fått
en tid till sjukhuset för att vårdcentralen inte vet vad det är för någonting.
Pappa har med åkt på skiten, fast sluppit febern så det är skönt de iallafall.
Jag var piggast, så jag tar mig ut för att handla lite mat och det viktigaste vi behövde.
Skönt med luft och att komma ut lite mer än bara till brevlådan.
Idag fick jag hem lite papper som ska fyllas i och om jag är piggare imorgon så
blir det lite samtal och förhoppningsvis ett möte inplanerat :)


Kommentarer
Emma

Vad skönt att du blivit frisk nu =) Hoppas allt går bra med arbete så du äntligen får komma igång och arbeta. Du fixar allt det vet jag =) <3

2012-02-21 @ 15:32:24
Johanna

Frisk och frisk vet jag inte. Men jag har ingen feber, man kan vara sjuk även om man inte ha feber ;) Men jag ser mig som frisk fasten jag hostar så att lungorna flyger ut och att jag tappar rösten. Tack <3

2012-02-21 @ 16:06:50
URL: http://xalone.blogg.se/
matildasetterman

frågestund, fråga på! :)

http://msetterman.blogg.se/2012/february/fragestund.html#comment

2012-02-22 @ 13:17:55
URL: http://msetterman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0