Det blir en bra dag idag (8)

Dagen har börjat otroligt bra!
Börjar med ett sms från Johanna, blir lite peppad och dra
iväg till vårdcentralen och fråga om man kan få komma och
bjuda på lite satin hands, fick bra respons!
JAG ÄR GRYYYYYYYM!
Ställde upp för Erica och körde och hämtade henne ifrån jobbet
för att hon inte mådde bra, bäst för dig att jag inte blev smittad ;)
Det märker vi om 1-2dagar, haha!
Efter det ringde jag några samtal för idag är jag mer än på G!
Ska på möte imorgon halv två för lite jobb, heeelt okej för min del.
Är riktigt trött på att sitta hemma och dega, för nu kan jag
börja jobba lite smått iallafall och jag hoppas att det kommer funka.
Annars får jag hitta på någonting annat helt enkelt.
Får väl börja plugga annars, där behöver man ju inte springa runt,
ner på golvet upp från golvet osv.
Ikväll ska jag fira, för idag mår jag bra, idag är jag på G med livet!
Handla lite för jag ska baka en liten kaka ;)
Som jag aldrig ha gjort innan, undra hur det slutar?
Det måste sluta bra i med att allt annat ha slutat bra idag!
Nu jäääääävla få ni hålla i er om ni ska åka med mig :D


Kommentarer
Emma

Jag är stolt över dig =) Du ser framåt du vill att allt ska gå bra då gör de det med =) Du är otroligt duktig på allt du gör=) Så länge du vill går allt toppen, och jag kommer stå vid din sida hela vägen hur det än går <3

2012-02-15 @ 16:37:06
Johanna

Tack! <3

2012-02-16 @ 10:17:42
URL: http://xalone.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0