chip från höftbenskammen? nej tack!

Runt 12veckor skulle det ta, men jag är inne på den 11:e veckan.
Kan säga att jag nästan är förberedd på att göra en operation till.
Benet verkar inte ha läkt i med att jag går som en pingvin.
Eller så är det att benet har krymt när dom har rätat ut det.
Vet snart inte vad jag ta mig till..
Jag ha varit så stark så länge, ni som tror att denna operationen
inte är någonting NI SKA BARA TESTA SJÄLVA!!
Inte många hade orkat detta.
Hade ni orkat så vet jag att många hade överstigit medicinen och sånt.
För många av mina vänner kan gråta för minsta lilla.
Ni vet inte att jag fortfarande har ont.
Att jag kan gråta om nätterna för min smärta!
Bara för att jag inte visar att jag har ont så betyder det inte att jag är frisk!
Jag är dålig tills jag är frisk! Tills jag kan gå igen!
Har läst lite på internet hur de gör operationen för att skynda på läkningen.
Den verkar inte rolig, inte för att de andra vart det men ändå.
De tar ett "benchip" från höftbenskammen för att stimulera läkningen.
Låter inget vidare enligt mig iallfall.
Någon som är villig att jag få en benbit ifrån er kropp istället?
Räcker med att jag bara har 6ärr, några är dolda nu då jag fått ärr på ärr.
Jag tränar varje dag, försöker varje timme men jag är slarvig!
Jag tror inte att benet växer snabbare för att man tränar, någon som vet de?
Tänker bara negativt, och vad blir det då?
Jo, negativt.
Men det är inte lätt när man har vänner som trycker ner en istället för att
pucha en när man alltid gör det mot dom!
Är less på dom, less på livet för tillfället.
JAG VILL BARA KUNNA GÅ IGEN!!!
benchips från höftbenskammen för att stimulera
läkningen


Kommentarer
Din Mikael

Jag finns här för dig älskling ska du veta<3 <3<3

2012-02-08 @ 12:11:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0