Jul ledig

Äntligen lite julledig :)) Så gott!
Jag ska verkligen ta vara på dessa fem dagar jag är ledig.
Göra det jag vill, även det som måste göras här hemma givetvis..
Jag ska bara må allmänt superduperbra!!
Bara för att jag kan och för att det är då jag mår som bäst och all positiv energi!
Ska träffa min fina familj och bara ha det bra på julafton.
Och den 23 så blir det lite julmys med älsklings familj, trevligt!
Har slagit in några julklappar med, duktigt! :)
När älskling kommer hem så ska vi äta lite mat,
kyckling grejs som jag hittat på själv.. Eller jag och mamma och pasta till det.
Sen ska vi fixa till granen som vi fick för 2 dar sen men som inte hunnits med.
Ska kapa den lite och i med pyntet och sen är den klar och fin! 
Sen kan det äntligen bli lite slapp och fredagsmyyys i soffan med något bra på tvn <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0