111202

Idag är en tuff dag, men jag kommer göra det bästa av det. 
Det är ett år sedan du lämnade oss och for upp till himlen för att möta farfar.
Jag kan säga att du är saknad! Riktigt saknad! 
Men jag vet att du finns här brevid oss allihopa! <3
Jag känner det, jag känner dig brevid mig!
Först blev jag rädd, men det var självklart att det var du som va där.
Det är andra julen utan dig. 
Förra julen va inget roligt.. Begravning 4 dagar innan.. Ingen julkänsla här inte!
Men denna julen kommer bli bra, men tyvärr utan dig.
Fira hemma hos mamma och pappa med de närmaste och för första gången med älskling!
Jag hade önskat att du va med på riktigt! Men du kommer väl att hälsa på?
 
 
Du kommer alltid att finnas i våra hjärtan, farmor <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0