Sista veckan

Blir irriterad på mig själv när jag inte har tid till att skriva i bloggen! Dagen har bestått av jobb, kom hem för en timme sen och har nu slängt i mig lite mat för snart är det dags att dra sig tillbaka till jobbet för ett kvällspass. Men det säger jag inte nej till, för NU idag har jag insett att det verkligen bara är denna veckan kvar.. Trist! Så ikväll ska jag njuta av att ha 30 barn runt omkring mig och att det är massa skrik. För jag kommer sakna det och dom :( Men kanske någon gång möts vi igen ute i Sverige :) Ska försöka hinna in i duschen lite snabbt med I think. 
Imorgon blir det att rensa ut vår "walk in closet" för just nu kan man inte gå in där xD 


Kommentarer
Erica

då blir det en stand outside and look in closet ;)

Svar: Hahaha! :p
JojjäH '

2012-08-01 @ 21:04:26
URL: http://kallingeflikkan.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0