What to do?

Tycker inte om när man lånar ut pengar till någon och inte få
de tillbaka när personen i sig har mer pengar än vad en annan har.
Gäller det om 5:- så bryr jag mig inte, men handlar det om hundralappar
då kan även jag börja gnälla lite.
Älskling och jag fick ett påskägg av mamma & pappa idag, ett stort ett ;)
Där i var de en kaffebryggare! Bättre att man få lite vettiga saker än godis.
För jag äter ju ändå inte det.. nu ljög jag.
Jag lyxar till det ibland faktiskt, även om jag gå på GI metoden.
Idag får jag se vad som händer, träffa en vän :)
Egentligen skulle jag slipat och målat idag, men känner att jag inte redigt
vill ut i blåsten och runt omkring oss är det snö men för tillfället inte här!
Nu ska jag äta lite ägg till frukost, det är ju faktiskt påskafton :p
Glad påsk på er! :)


Kommentarer
ENDENISE - a mama´s story

sv: tack för din kommentar inne hos mig angående den mindre trevliga kommentaren. Kram

2012-04-07 @ 20:49:13
URL: http://endenise.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0