Makaroner med ägg

Nu har jag missat skriva här lite vaaaaa! Men det är sånt som händer, det ha varit fullt upp hela veckan och jag bara ÄLSKAR det! Tycker om när det händer saker hela tiden, fast idag kommer jag att vara helt slut i kroppen. Kommer somna gott (y) Veckan har bestått av jobbjobbjobb och lite till jobb :) Mitt jobb i Karlskrona kräver lite längre tid nu i början, sen kommer det inte bli lika mycket jobb. Om de inte hittar lite fler timmar till mig ;) Men idag blev det jobb i Kallinge med, riktigt roligt! Fast ändå tråkigt, då jag avskyr personalen. Men rätt roligt att många andra med gör det, då är jag inte helt dum i huvet. Imorgon blir det jobb igen som vanligt! Kommer kännas bra när pengarna rullar in snaaart! I need money, då jag inte fick in så mycket förra månaden.
Ikväll blir det en sväng till Bräkne-hoby för att träffa fina kollegor! :))
Har nyss ätit mat, det blev pasta och ägg. Jag förstår inte .. när jag va yngre så sa jag till Bina "uuuusch, är de verkligen gott? Ska aldrig äta det" Sen fick jag smaka de, och det va grymt gott! Idag fick även bror smaka och även han tyckte att de va gott! Herregud!
_________________________________________________________________________
Läs gärna receptet på:


Kommentarer
Bina

Aww sötnos vad gullig du är som länkar till min blogg. Älskar och saknar dig <3 PUSS! Ps. vad kul att ni tycker om "makaroner med ägg" ett tips är att skära ner korv och/eller köttbullar i bitar och steka tillsammans också, blir lite mer matigare och man blir kanske mer mätt. :D <3

2012-04-23 @ 18:33:53
URL: http://binasmatochbak.bloggplatsen.se/
Johanna

Det låter lite wierd men det är gott! Därför vill jag att folk ska smaka det och inte ba "det låter inte gott" som jag själv sa ;) Det va smart, får nog testa det nästa gång haha!

Jag saknar diiiiiiiig, måste ses snart igen! Men lär blir tight innan jag flyttar.. Men ändåååå! <3

2012-04-24 @ 11:09:18
URL: http://xalone.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0