Förstår inte på mig själv

Håller på att packa ner lite grejer i banankartonger.
För nu är det inte länge kvar, 17dagar typ.
Jag längtar jätte mycket! :)
Ser ut som andra världskriget när jag ska plocka undan eller
bara städa .. jag förstår inte, är det bara jag som först får det
till att bli ännu värre?.. Jag förstår inte.
Plockar fram massa saker, stannar upp och kika lite på de.
Sen kommer det fram massa andra saker.. börja tröttna på mig själv haha.
Inte nog med det så tänkte jag rensa garderoben med,
jag menar.. hallå?! Jag är inte ens klar med de andra.
Det är bra att vara efterklok (y)
Ikväll så åker jag till älskling för att spendera min helg där.
Imorgon blir det att kolla TV och lite annat smått vi behöver.
Vet inte vad som mer kommer att hända,
kanske vi träffar Emma & Dennis en runda.
Vi får la seeee, vad som händer.
Ha en trevlig helg allihopa! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0