Härliga söndag

Känns som om jag har mycket att skriva om, mycket som har hänt.
Vi får väl se vad som kommer bli ner skrivet, jag hinner väl glömma x)
Igår var vi i Göteborg hela dan riktigt roligt!
Träffa härliga människor och lyssna på härliga och inspirerande kvinnor.
Åkte hemifrån 04:35 och kom hem 21:45 typ, lång dag!
Idag kommer älskling en stund och sover förhoppnigsvis här till imorgon.

Blir duktigt irriterad på folk som tror att man kan komma och gå hur som helst.
Vet ni, även jag har ett hjärta. Inte bara Du.
När folk sitter och pratar om saker och ting, kommer med någon dum kommentar
eller säger någonting annat som personen säger bara för att Jag ska ta åt mig.
Visst, jag tar åt mig för jag skriver det här och nu.
Men jag menar, varför inte säga det direkt till mig?
Att knöla in de i en annan mening är mycket lättare!

Jag ska byta ställe, hoppas du inte följer efter för då slutar jag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0