trist väder

Min blogg, jag skriver VAD jag vill och HUR jag vill.
Detta är inte så j*kla personligt så att bara vissa får läsa den.
Vem som helst kan kolla den, går att få tag på den hur som helst.
Men dom som inte läser den ska inte heller säga till mig:
"varför skrev du så" osv. Jag menar, hallå? Jag har egna åsikter.
Och hur vet du att personen du pratat med inte hittar på?
För det gör folk nu förtiden för att skapa massa konflikter!!
Om man inte känner igen sig och vet att man inte ha gjort vissa saker
som jag har skrivit, varför ta åt sig då? Gör inte de om ni ändå "inte gjort något"
Det blir bara massa fel då.
.. och vet ni? De flesta och jag har kontakt via sms och telefon.
Dom som inte svara på sms, telefon, FB, när man se en på stan o bara ignorera
dom blir jag bara så fucking jävla sur och arg på så det finns inte.
Som sagt, jag brukar PRATA med folk innan jag skriver massa för då vet
folk, dvs om de svara på telefon, sms, FB eller när man ses..
Gör dom inte det, då blir jag bara arg och då måste jag få ut det på något vis.
Jag tycker inte att det är något fel på de iallafall.
En vän jag har, tror bara att jag har en vän.. hallå? Allt hänger inte på dig.
Nu orkar inte jag vara arg längre, igår var det en superduper rolig och härlig dag!
En fika på stan med Bina, så sjukt längesen.
Ett samtal, jag trodde skulle bli mindre roligt men det löste sig ändå.
Har man inte gjort något, så ska man inte ta åt sig.
En runda hem till Bina innan jag skulle till Karlskrona för att möta upp Hanna.
Ge lite produkter och snacka lite i de ur trista vädret!
*kollar ut genom fönstret*
Hörrni!
Det regnar knappt ute nu, så nu ska jag ut en sväng.
Ha så roligt i de gråta, regniga och trista vädret! :))


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0