Tripp till IKEA

Jag har bara den bästa familjen och släkten alltså.
Min käre far och farbror fixade bilen nu, eller ja de lagade inte
den då det bara behövdes bytas olja det gjorde ju verkstaden.
Då man inte kan tappa ut oljan överallt :p
Snällt när de köper delar och verkligen gör allt för en!
Man ska både ge och få, man ska inte bara ge ge och ge för det
tjänar man aldrig någonting på.
Tur att jag lär mig det förr eller senare :p
Idag har jag vart på IKEA med mamma, roligt med impulsgrejer!
Fick hem en hel del, men mycket till man vill ha ju ;)
De få väntas tills nästa månad helt enkelt, om man känner för
att åka iväg en runda då.
Men fick hem, matta, ungsformar, glas, diskställ, skohorn, pastaslev,
krukor, batteri osv :)))
På tal om ingenting annat, så är jag riktigt jävla trött på folk som
tar sig för givet att man är kompisar och att man alltid fråga varandra saker.
Hallå?! Jag har många underbara vänner som jag tycker om.
Jag skulle inte kunna fråga alla om vi kan vara en och samma dag,
inte om de vill följa med och shoppa.. Det skulle ju inte funka i längden.
Men har iallafall vänner som delar på bensinen eller bjuder på en fika eller
någonting annat liksom, varför bara ge men aldrig få tillbaka?
Aja..
Caroline och mamma ha roligt åt mina gardiner, tur att man kan skämta
med folk utan att de tar de seriöst xD



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0