Rolig natt

Satt hemma och drygade framåt kvällen, pratade lite med Camilla.
Sen lite snabbt och hastigt så fixade jag lite dricka sen for jag vidare på fest.
Hur trevligt som helst att träffa gamla klasskamrater och andra man inte
träffat på ja.. jag vet inte hur länge!
Känns som om jag aldrig är i Ronneby länge, så stöter aldrig på folk.
Synd att man inte hittar på grejer med folk lite oftare
när man ha så roligt när man väl ses.
Faktiskt någonting jag borde ta tag i känner jag, känns som om jag tappar
både gamla högstadie- och gymnasievänner..
Man får inte tappa äldre vänner bara för att man skaffar nya!! :)
Var för första gången på Puls, vilket verka vara ett trevligt ställe ändå :p
Blir aldrig att jag går ut här, bara i Karlskrona typ haha.
Vaknade tidigt imorse och skulle gå på toa, kollar mig i speglen och ser
hur fan jag ser ut.. Svart runt ögonen, röd i ögonen och en röd prick i ansiktet.
Vafan?! En röd prick?!
Mhm.. Stämplen färgade av sig rakt i ansiktet på mig.
Lite senare så inser jag att jag har två prickar till på mig.
Fast denna gången på insidan utav överarmen, jag menar vafan..! xD
Idag blir det till att slappa.
Framåt dan verkar det som om jag ska in till stan och ta en glass med Erica & Sandra.
Om ingenting annat blir ändrat haha :p Om jag ens vågar köra, annars får det bli
som igår JOOOOOONATHAN?! xD
Han verkade vara lagom trött på mig igår när han ville hämta mig ett, fast han fick komma
klockan tre istället.. men å andra sidan så steg jag upp en natt vid halv
två och körde in till stan bara för att han hade glömt sin plånbok och kom inte in på pubben :p
Så han ska inte klaga, för han var iallafall vaken ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0