Misstolk?

Människor är roliga varelser.
Ni som inte känner mig och kan misstolka saker,
kanske för att jag skriver konstigt eller något.
Varför ens lägga er i då? Nyfikna kanske? Men iallafall.
Nu var det såhär att vi flyttar till ett ställe för att Jag vill det och min pojkvän vill det.
Det är inte Vi som tycker att det är dyrt.
Det är andra som är avundsjuka och säger "FAN! så dyrt?"
Men de kanske inte vet vad en lägenhet kostar? Vad vet jag? Det är väl inte mitt fel?
I min blogg skriver jag vad jag vill, jag har inte bett er att läsa de :)
btw, inte så svårt att ta reda på vilka de är med ip-adressen bara så ni vet det :p
Idag blir det klippning, behövs verkliiiigen!
Sist jag klippte mig så hoppade jag runt på kryckor.
Det tänker jag inte göra denna gången :p



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0