Livet är för kort

Vaknade tidigt i morse, det gillades inte alls :c Fixade mina papper som skulle skickas och lämnas in.
Åkte ner och fixade allt de innan de skulle ha lunch vid 12, så jag har det gjort.
Tankade bilen lite, sen for jag hem och åt lite sen frukost.
Ska förhoppningsvis träffa Bina en liten runda idag innan jag ska iväg till Karlskrona en runda på lite ärenden.
Varför ska de ta en månad eller något innan man ses igen?
Vadå fulltupp.se


___________________________________________________________________________


Livet är för kort för att slarvas bort, så älskar de människor som behandlar dig väl.
Välj bort de som inte gör det, tro på att det finns en orsak till allt som sker.
Om du får en chans till så grip den med båda händerna.
Om det är de som ändra ditt liv, så låt de ske!
Ingen har sagt att livet är lätt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0