Kan du bli frisk?

Vaknade tidigt idag igen, men hunnit med en jäkla massa.
Skulle få bilen lagad woho.
Den fick sig en ligen service av en verkstad, bytte oljan.
För det ska man ju göra varje år, och det gör alla som ha bil eller hur? ;)
Nae, det är inte många som gör det.
Men det gör jag ;) Iallafall nu när jag har bil, tro inte de bytte olja när
den förra ägaren hade den.
Bilen går fortfarande ojämnt, ingen vet varför känns de som.
Trodde de var fel på en kontakt, då den är ut dragen går den hur fint som
helst men drar mer bensin vilket gör att jag inte tänker köra den.
Vill inte att den ska dra 1L per mil eller lite till, så pappa fick ta den till jobbet
så får jag ta hans bil till Karlskrona.
Har köpt en nu luft... aa, glömt namnet! Men de var inte den de va fel på
då den gick lika ojämnt ändå.
Så får väl se om de kanske är luftfiltret kanske?
Sitter kanske fast lite skit och sånt där, vem vet om inte så kanske de behövs
fräshas upp iallafall haha :p
Eller så är det själva kontakten till luftmång.. nae, jag kommer inte på de just nu.
De kommer kanske senare haha!
Har städat lite och så idag, ska börja med maten om lite mer än en timme så den
är färdig tills min mor kommer hem för sen blir det en tripp med Erica till Karlskrona.
Lite grejer man skulle behöva och vilja ha på Biltema, lite kan jag väl få köpa? ;)


Kommentarer
Mamma

Ja hur ska jag klara mej utan dej!!! En bättre dotter finns inte <3 <3 <3

2012-04-05 @ 17:32:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0