Imorgon gäller de

Vaknade tidigt idag, lite smått drygt då jag tänkte mig en sovmorgon. Men nejdå, då hade de här bilarna som soparvägarna tänkt komma innan ens klockan var åtta! Inte nog med det så skulle det komma 5 OLIKA sopbilar med, till vilken nytta? Rent och snyggt på vår väg kanske? Nja, ska våra pengar gå till att sopa gatorna 5 gånger så vet jag inte om jag håller med. Asfaltera om vissa vägar eller något, något som behövs!
Aja, sen har jag tvättat upp nya påslakan som idag fick torka utomhus då det var fint väder och de torkade snabbt. Sen har jag pratat med blivande chefen, stört skön är han! :) Sen lagade jag middag lagom tills mamma kom hem från jobbet. Blev kyckling och pasta, tråkig som jag är så hittade jag på någonting nytt. De va kyckling tärningar/hackad kycklingfilée ni fattar?, persilja, cream fresch (stavning), grädde, vitlök, salt och svartpeppar, till de blev de tagilatele (stavning). Så sjuuukt gott de blev, jag är väldigt duktig på matlagning!
Nu ska jag ta de lugnt och vila upp mig, för imorgon kommer bli en nervös men även gryyym dag! :)
_______________________________________________________________________
J*vligt härligt väder de vart igen idag! :)
VååååååååååååååR.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0