De bli en bra dag ida'

Första dagen på jobbet, PUST! Jag är helt slut från topp till tå, ont i ryggen har jag med. Nae, nu ska jag inte klaga! Jobbat sju timmar idag, utan rast och utan någon drick = JAG ÄR HELT DÖD! Jag önskar att någon kunde kört mig hem, när jag väl satte mig i bilen och slappnade av fick jag ont i hela kroppen. När jag kom hem slängde jag mig i sängen och nästan grät av smärta i ryggfan.. Hade/har duktigt ont.
Mamma: ska du ha en tablett?
Jag: NEEEJ!
*mamma kommer in med ett glas vatten och säger: vatten måste du iallafall ha när du inte druckit på hela dan! Annars kommer du få huvudvärk och då klagar du på de*
Vadå att min mamma känner mig FÖR väl. Fast ändå skönt att hon gör de så hon kan hämta de jag vill ha utan att säga någonting haha! Fick till och med i mig mat innan bulgur och mamma's köttgryta, satt fint i min mage efter åtta timmar utan någonting i magen. Vet ni? Jag är riktigt sugen på choklad... inte ätit de på jätte länge. ÅH JA INTRESSEKLUBBEN ANTECKNAAAR! -.-' Jag har till och med orkat sy upp mina arbetsbyxor som jag fick IDAG. Hallå?! Hur ofta händer det att JAG gör någonting sådant samma dag? Kanske för att jag är glad :)) men ändå trött :(( Nae, nu ska jag vara lite seriös och slapp och lägga mig på soffan och kolla på TV. Om det nu är någonting bra vill säga.. för jag har ingen ork till någonting annat just nu iallafall..
Byyyye :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0