Dagarna springer iväg

Dagarna går och det blir mindre och mindre dagar kvar tills flytten.
Är glad att jag har tid på mig att packa, det tar lång tid när man ska gå
igenom allt skit man har egentligen.
Att rensa har jag tid med så det kan jag göra istället för att sitta och göra
det senare i lägenheten, slippa släpa med sig det och sortera ut de där sen.
Idag vaknade jag med tidigt, fuck ..
Kan aldrig sova länge nu när jag väl ha lite ledighet haha :p
Men jag har många timmar att göra lite nytta, ja .. visst .. eller hur.
Eller så glömmer man bort tiden och så är klockan 11 haha.
Sån är jag iallafall..
Vart hos Erica en runda idag igen, lyssnat på band som vi spelat in på
sen vi va yngre.. jag säger bara, herreguuuuud!
Lyssnade även på när Marcus och jag spelade in, fan va roligt man hade
på den tiden då man va 8-12 år, de var en av de bästa tiderna! :)
Man gick igenom skit mycket saker, både roliga och tråkiga, det är
både bra och dåligt det med.
Men jag anser att man blir stark om man går igenom mycket jobbiga,
tråkiga och svåra tider.
Nu ska jag sova en runda ;) Nattinatti!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0