spraya håret rött

idag har jag inte gjort så mycket, mådde bra när jag vaknade i morse.
vart sjuk sen tisdagskväll.. tror jag det var.
men framåt eftermiddan/kvällen kom det smygandes igen.
jag kan verkligen inte vara hemma och ta det lugnt :/
utan går iväg för tidigt och då släpper det aldrig!
nu har jag fått feber igen, han vara feber fri 18-20timmar.
blir så jävla trött på att vara sjuk, när jag väl blir sjuk
så blir jag sjuk..
iallafall .. jag åkte till Erica ändå (hoppas inte jag smittat dig)
först blekte jag hennes hår .. sen köpte vi RÖD hårfärg.
duktigt najs det blev :D
önskar jag med hade passat i rött, lär jag inte göra.
men typ den enda färgen jag testat..
eller nej, jag har inte haft rosa, blått, grönt, lila, vitt och
dom i olika nyanser osv.
men iallafall, det var inte det vi skulle prata om.
först när Erica kollade sig i speglen så skrek hon till lite haha.
men sen verkade hon nöjd, det tycker jag hon ska vara :)
sen när jag kom hem så hade mor och bror ätit korv i ugn
och potatismos.
mamma är världens bästa kock! :)
synd att hon inte jobbar som de längre (a) hihi!
men iallafall, imorgon kommer min älskling hit!
han har inte varit här sen... 2-3juli :o
men jag ha vart hos han massvis, tur det.
hade inte klarat att vara utan honom så länge.
han jobbar och sliter som en galning :) <3
imorgon när han kommer så ska han pigga upp mig
och ge mig styrka så att jag blir frisk :)
det låter så himmla bra tycker jag haha.
jag älskar dig! <3

byebye :3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0