söndag

kom på att jag glömde slänga in ett inlägg om hur det var i Kalmar.
men vi var hemma vid halv tio typ, hade ingen ork att slänga in
ett litet inlägg.
så kom jag på det nu att.. jag skrev ingenting igår.
men iallafall, var i Kalmar träffade min moster, min mosters man Magnus
och min ena kusin Oscar.
han se Philip & Matilda en liten runda på typ 30sek ;D
vi tog och fikade lite, pratade lite skit och hittade på "nya traditioner"
tills jul, fan vi fira knappt en riktig jul.
det blir mat och paket öppning, sen deckar vi typ haha.
kul jul?
nae.
men i år hade vi tänkt paket leken, badtunna osv.
så det händer lite mer, fast vi vet aldrig om det blir av ifs haha!
medans moster höll på med maten så tänkte jag att älskling och jag
skulle dra till baronen och checka läget lite, hittade INGENTING! :o
men vi åkte dit i vääärldens skönaste bil!
fyfan vad skön den var att köra, våran peugot tycker jag inte om
att köra och inte älsklings förra bil heller det var med en peugot.
men denna var fan hur skön som helst!
jag bara ska ha en sådan sen.. med tiden ;)
sedan åt vi mat, jättegott!
även om det var MASSSSSSSSSSSSA saker i den som jag h-a-t-a-r!
och enligt Oscar var inte fisken färdig, den hade liksom inget
"skinn" alltså .. den var kokt, inte något ... ja såntdär vad det nu heter xD
skinn?!!?


en sådan, fast en röd/vinröd har dom :)
peugot 308 cc en -09

då vet du vad du ska köpa till mig i julklapp, älskling? (a)


Kommentarer
mikael pettersson

haha den är för älskling du kan få en sån fast i leksak storlek :P

2011-09-12 @ 12:28:39
mikael pettersson

för stor ska det vara

2011-09-12 @ 12:29:38
Johanna

Nej, en riktig! Jag har redan fått en BMW av mamma men den ska jag sälja, nu vill jag ha en peugot istället :)

2011-09-12 @ 17:15:44
URL: http://xalone.blogg.se/
mikael

haha :P

2011-09-15 @ 18:44:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0