operation

har vart på Karlskrona Lasarett för ett besök med
Peter, usch.
men jag är nöjd med det besöket ändå.
jag lät honom inte gå utan att jag fick ett besked.
det blir en operation, kanske nästa år?
dom är ju rättså sega.
men jag ser fram emot det ändå..
även om det är tråkigt med en fjärde operation.
hoppas även att detta blir den sista.
tråkigt dock att det blir i Hässleholm, Lund eller Malmö.
men jag ska nog överleva det med, I think.
så är det när det inte finns duktiga läkare som inte
kan någonting.. ursäkta men aa..
han har gjort så mycket fel, så kan knappt lita på honom
känns det som.
men jag är ändå sjukt peppad och så, så jag hoppas att
allt går som planerat nu.
snart så ska Erica och jag till Ronneby och fixa lite saker.
sen får vi se vad som händer :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0