oops!

EEHEHEHE!
igår så träffade jag Erica, najs.
kollade runt på stan och tog sedan en fika.
sedan drog vi hem till henne, skulle klippa henne
"bara topparna" men det blev lite mer när jag
kom med mitt förslag.
hon verka gilla det så jag är supernöjd! :)
det blev topparna och en sidecut, frääänt.
skulle med vilja testa, men här är fega jag.
mööhö.
vet inte om jag skulle passa i det.
vill inte visa mina fula ärr heller för den delen.
det är det som oroa mig mest..
fail.
lär inte bli av ändå, höhö.
imorgon kanske vi ska klippa det lite meeer på henne.
beroende på om hon kan bestämma sig haha.
vi var även och gick en runda, najs.
blev lite bilder men dom kommer kanske upp imorgon.
och en bild på hennes hår med givetvis!
idag har jag vart i Karlskrona hos Emma :)
riktigt trevligt och roligt.
vi ha vart i Lyckeby, pratat skit, skrattat och spelat kort.
det var snabba 4timmar haha :b

alltså det är torsdag imorgon och jag har inte gjort
någonting av det jag skulle gjort i veckan :o
skulle städat, kanske hinner det en runda imorgon innan
jag träffar Erica. hoppas det.
för på fredag kommer älskling MYYS! <3
sen på lördag eftermidda/kväll någongång så kommer
Emma och Dennis hit.
sen på lördag så har jag dom bästa samlade! :)
en myssöndag :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0