ny vecka

Måndag.. känns som en bra start på dagen.
ha haft lite ärenden idag, ha vart och handlat åt mamma.
Kört pappa så han kunde hämta forden som ha
fått ett nytt hjullager :)
Vart och handlat canvastavlor som jag hade tänkt rita på.
Jag har mina funderinga på att ge bort en sådan i present till en!
Hoppas det blir perfa! ;)
Jag har även haft några telefonsamtal, gick smärtsamt!
Har man bra fack så har man.. så enkelt är det.
Ska få ett nytt medlemskort till facket, dom har varit slarviga
och inte skickat ut något men får klistermärken som man
ska ha dit haha, men inget kort? xD
Så han skulle skicka ett nytt till mig, det var ju snällt.
Ha vart medlem i facket i 14månader nu :o
Inte samma fack, men 10månader i de nuvarande, haha.
Sen ha jag fixat lite pappersjobb.. och ska fortsätta med det
för jag blev aldrig klar och jag fastnade vid datorn.
Lyssnar på musik.. men hör inte någonting :o
Har alltandörren öppen.. det regnar som sauuutan!
Tråkigt väder ... måste till konsum och köpa frimärke innan
postlådan töms vid 16:00 ooops!
Klockan är 15:09 ..
Nu kilar jag, byebye! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0