mitt nya jag

Mupp bild, but .. I DON'T CARE!

Min nya frilla.. ser inte mycket, men det är kort.
Kort i nacken och lite längre framtill.
Än sålänge känns det bra, fick ingen bra bild på hur det
ser ut där bak.
Hittade inget roligt att äta till frukost, tröttnat
på allt när det gäller smörgåsar.
Ätit flingor länge och ägg med, vill ha lite variation.
Erica åt toast och självklart blev jag sugen på det men hittade
inget rostat bröd, blir godast med det.
Så drog till konsum och handlade det MUMS!
Ost, skinka, grillkrydda och pizzakrydda fyfan vad gott det blir.
Enligt mig iallafall .. men alla tycker olika, haha.
Ska städa och plocka undan innan älskling kommer runt fyra.



Kommentarer
Erica

Vi vill se hur håret ser ut där bak ;)

2011-09-16 @ 13:06:09
URL: http://abrahamssons.bloggplatsen.se
sarah

fint johanna :)

2011-09-16 @ 13:29:39
URL: http://sarahceciliacollin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0