Mary Kay

Jag hoppas och tror att de flesta känner till produkterna.
Dom är superbra och man bara blir kär i allt som finns, typ.
Galet.. men sant.
Jag har funderingar på att börja med det.
Då jag undrar om det finns några som skulle vara
intresserade utav att ha en "klass" hemma hos sig. (du bjuder hem 3pers)
Jag kommer dit.. prata om produkter och ni får testa
hudvårdsprodukterna.
Av att ha en klass & att vara värdinna över en klass
ger även dig något, inte bara att testa bra hudvårdsprodukter
utan även en peng att handla för.

Detta är utav mitt intresse och hobby,
så skulle vara kul att veta vilka som skulle
vara intresserade utav detta.

Ni behöver inte skriva här, jag finns på facebook, mail,
mobil- och hemtelefon för mer info.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0