gammal vänskap rostar aldrig

Det är rättså intressant det här med vänner & vänskap.
Vänner som man står nära en dag, kan man tappa nästa.
Vänner som man svär att man aldrig ska släppa,
men som man aldrig mer får ser igen.
Vissa vänner är man "ett" med, som man aldrig tappar.
Erica, du är en sådan vän.
När vi var små satt vi bokstavligen ihop.
Det känns som om vi kännt varandra hela livet.
Vi har växt upp i samma håla, vi gick till skolan ihop, vi lekte på fritiden,
vi blev tonåringar ihop, vi gar gjort mycket ihop dessa år.
Med åren så förändrades vi. Vi gled inte isär.
Men det hände att vi bråkade, men alltid så hittade vi tillbaks.
Inatt kom jag underfund med att jag ska vara jävligt glad att jag har dig.
Trotts att vi inte är lika, så passar våran vänskap.

Som sagt..
Gammal vänskap rostar aldrig!


Erica - sluta aldrig vara du!


Kommentarer
Erica

:') <3

2011-09-19 @ 18:19:50
URL: http://abrahamssons.bloggplatsen.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0