dagarna med muffen

har haft muffen här i två nätter, det ha vart roligt.
förutom att hon har snarkat som BARA DEN.
vi har kännt varandra mååååånga år, sen typ 99? 98?
eller något sådant.
och jag har ALDRIG hört något sådant ifrån henne..
vet inte vad det var för fel på henne ;)
vi har haft "sit kul" vart iväg på en massa ärende
och sånt bägge dagarna haha.
imorgon ska jag göra mina ärende själv :o
EEEHEHEH (!)
just nu lyssnar jag på Melissa Horn.
mys.
snart blir det True Talent & Idol.
jäkla "skit" program som man "MÅSTE" se (;
annars så händer det inte så mycket ikväller.
ha en trevlig onsdagskväll allihop!

måste tillägga att jag har svinit ont där min
visdomstand kommer upp..
MMMMM! säger jag bara.
varför är dom så sega upp?
hade hellre haft all smärta på en gång istället
för lite då & lite då, men nejdå.
men dom där uppe gör inte lika ont så det är
ju tur det. :b


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0