Vila i frid Thomas

jag förstår inte världen, varför?
varför måste folk dö?
varför just nu?
allting händer samtidigt, hur länge ska man orka?
det har hänt alldeles för mycket dödsfall, mord, sjukdomar osv.
det spelar ingen roll! det är för mycket..
fick ett samtal av mamma.. hon grät..
jag visste att någonting var fel, men vad var det?
dem hade dött?
var det pappa? jonathan? någon annan nära?
hade inte en tanke på att det skulle vara du.
jag såg dig innan när du jobbade..
allt var så bra, allt gick så snabbt.
ingen var berädd.
verkligheten hinner ifatt en, jag kan knappt tro att det är sant.
men nu är det som det är, du har kommit till himmlen.
du kommer att få det bra!

Vila i Frid Thomas Pöllenen! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0