HSUKCF

jag förstår inte.. jag förstår inte..
jag förstår verkligen inte!
hur folk kan vara så egoistiska.
hur folk kan säga vissa saker.
man ställer upp till 110% men aldrig
får man någonting tillbaka, inte ens ett tack.
jag ska sluta vara så generös,
jag ska sluta vara snäll,
jag ska sluta höra av mig.
då kanske du inser hur bra du hade det.
bara att du aldrig gav någonting tillbaka.
jag är så trött på att bara ge utan
att få någonting tillbaka.
vet inte vad jag ska ta mig till.
jag behöver hjälp.
men kan knappt prata med en jävel.
konstigt, man kan inte lita på någon längre.
förr hade jag en stor tillit till många,
men idag finns ingen jag kan lita till på 110%
med detta menar jag inte att jag inte litar på er.
bara att jag skulle kunna lita på folk ännu mer än vad jag gör.
men det går inte för det finns så många falska.
nu kommer säkert folk missförstå mig,
men gör inte det.
för jag litar på er, det är inte det.
jag vill kunna lita på er till 110% inte bara till 80%
SGIbnsgrinödrGSDF !!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0