härlig helg

haft en jättebra helg med människor som verkligen
bry sig om en, känns jätte bra.
helgen började dåligt.. som många vet.
vila i frid!
men att få många kramar och fina ord,
så blev det bara jobbigare kändes de som.
jag tog älskling och vi gick en runda och
såg på alla fina stjärnorna.
det var skönt.. slippa tänka på allt.
slippa höra folk frågar "vad har hänt?"
älskling struntade i att åka på fotbollsavslutnings fest,
istället var han hemma med mig, myste och tog hand om mig :)
jag älskar dig!
på söndagen hände det inget speciellt,
älsklings morfar kom och åt lite mat med oss.
vi bara tog det lugnt helt enkelt!

tack för en sjukt bra,
men sorglig helg!


denna natten var den värsta på länge!
vaknade nyss och ska nu göra mig iordning
för snart kommer nog Erica.
tror och hoppas jag.
ska ringa ett samtal innan med.

byebye!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0