Första Starter Kitet

 

 

Så, mina damer och herrar!
Nu har jag fått hem mitt starter kit! :)
Var som ett barn på julafton när jag öppnade
kartonerna och kuverten osv.
Ska bli så himlans roligt detta!
Kommer att ha olika klasser och så.
Sen kommer jag att gå utbildningen för sminkning.
Kan det redan *skryter lite* ;)
Men iallafall.. nu är det dags för ER att bli ännu
lite snyggare än vad ni redan är, haha.
Hudvård, börjar vi med :)
Sedan blir det läppar, kinder, ögon osv.
Först måste man ju vara fin i hyn :)
Mina närmsta vänner kommer att bli
TVINGADE ;) moahaha!
Att ha en klass :) (gratis är den)
Har redan en "bokad"!
Hör av er, så kommer jag hem till er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0