bakat bullar

sist jag bakade vaniljbullar så blev det lite jäst över.
tänkte "där kan den inte ligga och bli förstörd"
så jag tänkte "jag bakar bullar, det har jag aldrig gjort"
det blev jättebra, pappa gillade dom iallafall :)
tror att resten kommer att göra det med, förhoppningsvis.



här har ni mina bullar, ser hyffsat bra ut tycker jag!
mamma kommer bli duktigt överraskad ;)
för enligt henne är det "så jobbigt" att baka, haha.
tur att jag har tagit över hennes roll i baket. (a)
det händer inte ofta, men när jag väl ha glöden uppe
så blir det hur bra som hellst! :)

lite senare, när jag gjort mig iordning och lite sådant så ska jag
bege mig till Ronneby för att träffa MUFFEN!
en liten runda hinner vi med iallafall.
sen kommer älskling hit, funfunfun! :)
byeee!


Kommentarer
erica

spara ett par tills på måndag så jag med kan få smaka ;)

2011-10-07 @ 22:24:31
URL: http://abrahamssons.bloggplatsen.se
Johanna

Det får vi se om det är ;) Är osäker på det alltså! :o

2011-10-08 @ 10:39:29
URL: http://xalone.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0