vinterkräksjukan

Det är tydligen något som är på G nu!
Ha vart brevid 2 stycken i helgen som fick det
igår, peppar peppar ta i trä!
Jag känner mig inte dålig ännu och ska inte
göra det heller, hade jag tänkt ;)
Många som skriver det på fejjan med,
fyfan säger jag bara.
Hatar spy/kräkas osv.
Det är typ värre än allt enligt mig.
Men vissa är sånna "åh, jag ha blivit sjuk"
"det är så synd om mig, det gör så ont, jag mår så dåligt"
Visst fine.
Då har ni inte mått dåligt på riktigt. (Kan jag tycka)
Det finns så många värre saker än det, det blir liksom
inte bättre för att ni går och tycker synd om er till alla.
Jag säger ingenting om smärtgränsen bara för att jag VET
att alla är olika. Men tänker dom lite så inser dom att det inte
är så farligt om man jämför med något annat som är värre.
Men men.. sådan är jag.
Jag tål det mesta, jag kan ta emot en stor klump med smärta
utan att gråta.. jag säger inte det för att skryta.
Det är något jag är stolt över, jag är så glad att jag kan ta mig
upp för alla dessa uppförsbackar med smärta.
Mina läkare tycker att det är helt otroligt och det finns inte många
som mig, så jag ta vara till detta och det är synd att många inte
är som jag när det gäller smärta. (Det har min läkare sagt)
Att pucha och så är min läkare bra på, men han är mindre bra på
att operera i med att han inte lyckats helt 100 med alla.
Nu har jag inget mer att skriva typ..
Hoppas inte älskling blir smittad av Isabella som har influensa/vinterkräksjukan!
<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0