skönt att vara utan bandaget

jag har världens bästa bror!
han ställer alltid upp för en!
nu cyklade han iväg till konsum åt mig, jag blev sugen på lite godis.
fy mig! :( usch!
men jag blir helt depp av att bara ligga i sängen/soffan hela dagarna.
men det är bara några veckor kvar .. eller ja .. en månad.
usch, känns hemskt.
men om 6dagar så ska jag ta bort mina klämmor, ska bli
så otroligt skönt att bli av med dom för dom bara kliar haha.
(dom kliar bara för att det läker, så det är bra)
och idag har jag även fått av mig mitt bandage! :D
ni vill inte veta hur mitt ben såg ut, inte konstigt att jag hade ont.
små sår över hela benet där bandaget suttit,
men i knävecket var det värst det blödde och varade en massa.
hela bandaget av blodigt och äckligt.
sjuksköterskan som kom hem till mig ville inte ens sätta dit ett nytt
för hon tyckte synd om mig, hon såg ju vad jag lidit av smärta och kliande.
hon ville att det skulle lufta och läka, skönt :)
nu kom bror igen, det gick snabbt :o typ tio minuter xD
visst det är inte så långt, men trodde inte han skulle vara så snabb.
nu ska jag mysa till det med mig själv och massa filtar i soffan och hoppas
på att hitta något roligt på tvn!
ha det bra alla! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0